tirsdag den 20. september 2011

Claus Dalby´s flammebed...










Selvom jeg egentligt ikke som sådan er til de røde farver i min egen have, så måtte jeg da alligevel overgive mig til Claus Dalby´s flammebed, da jeg var på besøg i hans have...
Havde jeg nu oceaner af plads i min egen have, så kan jeg ikke sige mig fri for at kunne have lyst til at prøve et flammebed af, men som det er nu holder jeg mig til pasteller og sart gule farver, med et lille stænk af skrap gul og orange i køkkenhaven...

Flammebedet var fuld af smukke motiver, og jeg fik fanget en del fine billeder.. Her er et lille udsnit af dem... Selvom det egentligt er billeder taget i juli, altså sommerblomster, så matcher farverne meget godt det efterår, vi har nu....

2 kommentarer:

Fra frø til blomst sagde ...

Super smukke billeder. Sjovt at se CD's have igennem en anden linse.

bare WUNDERBAR sagde ...

Gitte H-
Jeg havde også helt præstations angst over at skulle finde motiverne på den bedst mulige måde.. :) Men det var jo helt fantastisk så mange fine blomster og motiver der var at knipse løs af.. :) En stor og smuk have oplevelse må jeg sige.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...