tirsdag den 6. september 2011

Pragteksemplarer sidst på sæsonen...



Det er sjovt som min fine rose Jaques Cartier hvert eneste år får rigtigt grimme i blomsterne i de første måneder, for så at slutte af med at servere de fineste pragteksemplarer sidst på sæsonen... Det her er et af de fyldige og fine eksemplarer med en helt fantastisk duft...
Jeg har en tanke om, at det er et eller andet form for insekt, som spiser blomsterhovedet indefra der er på spil først på sæsonen.... Ved du mon hvad det kan være?

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Så spændende med ny blog, jeg glæder mig til at følge med og se udviklingen. Nu har du også skrevet på din anden blog op til flere gange at "nu er det her jo ikke en haveblog..." så jeg havde luret på om der mon kom en haveblog på et tidspunkt :) Så fin den er din rose, jeg har også nogle stykker af den samme i haven og jeg har også lige plukket ind i dag, dejlig stadig at have roser i haven.

bare WUNDERBAR sagde ...

Ævlebævle-
Hvordan fandt du mon ind til den allerede nu så? :)) jeg må hellere skille skidt fra kanel, så derfor lidt haveliv og udendørsliv herinde.. :) Så kan interesserede selv bestemme hvad de gider at læse om.. :)
Det er lidt sjov med den rose... synes den er lidt sart i bladene, den får nemt pletter og gule blade, og hvert eneste år er der et el andet der går i knopperne først i sæsonen, men sidst i sæsonen er de bare tip top fine.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...